Laden agenda

• Dit agenda is voorbij.

VNG Sessie uitkomsten monitor Omgevingswet en Wkb

14 augustus @ 13:00 - 14:00

De VNG heeft een monitoringsprogramma opgezet om de komende jaren de effecten van de Omgevingswet en de Wkb te monitoren.

In deze sessie wordt ingegaan op de uitkomsten van het eerste kwartaal, is er ruimte om vragen te stellen en laten we de benchmarktool zien die beschikbaar is voor deelnemende gemeenten.

Deze sessie wordt nogmaals gegeven op dinsdag 27 augustus, van 13:00-14:00.

De eerste uitvraag van de monitor Omgevingswet en Wkb is in april 2024 gestart. Het eerste rapport van de monitor is sinds begin juli beschikbaar. Dit is de eerste rapportage en geeft een beeld van de eerste ontwikkelingen en de richting waarin de effecten zich op dit moment bewegen.

Doelgroep

Gemeenten die al reeds deelnemen aan de monitor Omgevingswet en Wkb. Gemeenten die geïnteresseerd zijn in de uitkomsten van de eerste uitvraag van de monitor Omgevingswet en Wkb of nog vragen hebben over de monitor.

Datum:
14 augustus