Laden agenda

VNG Top Bestaanszeker Nederland op 29 en 31 januari 2024

29 januari @ 10:00 - 17:00

VNG

Als gemeenten willen we een stap naar voren zetten om te komen tot een strategische agenda met maatregelen voor het borgen van bestaanszekerheid de komende 10 jaar. Dat doen we graag samen met inwoners, publieke dienstverleners, maatschappelijke organisaties en de politiek.

Daarom houdt de VNG op maandag 29 en woensdag 31 januari een 2-daagse Top Bestaanszeker Nederland. Daar willen we een breed gedragen aanbod neerleggen voor het coalitieakkoord van het nieuwe kabinet.

Dag 1: inwonersperspectief voorop

Tijdens dag 1, 12.00 – 17.00 uur in Cultuur- en Congrescentrum Antropia te Driebergen, staat het inwonerperspectief voorop. We gaan graag het gesprek aan met inwoners, gemeenten en maatschappelijke organisaties om te horen wat er nu echt en als eerste aangepakt moet worden.

Dag 2: verklaring overhandigen

Op de 2e dag is er van 12.00 tot 17.00 uur in het Atrium van De Willemshof (VNG-kantoor) in Den Haag een bijeenkomst waarin we terugblikken op dag 1 en in gesprek gaan met maatschappelijke organisaties. Zo willen we komen tot een verklaring die we overhandigen aan vertegenwoordigers van de landelijke politiek.

Aanmelden kan via de website van de VNG >>>

Datum: